kolmapäev, aprill 06, 2005

My baby

Sedasi siis...tänane päev läheb ajalukku alljärgnevate asjadega:

1. Andsin vist oma näpu...et osalen xdreamil...isegi kui ma orienteerumisvõimeliste tiimikaaslastega ühte punti ei sattu...

2. Keegi ei taha minuga Riiga Võluflööti kuulama tulla....või siiski???

3. Jäin jälle Künnapi loengusse nats hiljaks...sest...mind ahvatleti trajektorilt kõrvale kulinaarse hõrgutisega. Siinjuures tänan ma ahvatlejat ahvatlemise, pitsa ja selle eest, et ma loengus oma kõhukorinat kuulama ei pidanud ;) Ma loodan, et see ei lõpe sellega, et ma tänutäheks kooki küpsetama pean :-P

4. Tänane Haavik Hashiga loeng läks kiirelt, kuna tegelesin paralleelselt oma asjadega ja linkisin pilte htmli lehtedele...

5.AGA...aga kõige olulisem - minu esimene veebibeebileheke sündis natuke enne keskööd! Olen väga uhke! Noh, ma saan aru, et objektiivselt võttes pole see teab mis suur saavutus ent Minu pisikeses maailmas ja Minu isikliku mätta otsas ON! Kõik purustava kriitikagaga lagedale tulijad hävitan ma kuulipildujapilguga ning kaitsen oma beebit kui emalõvi.

Üllitatud reisipäevik pole mingi eriline kirjanduslik saavutus, sellest annan endale aru. Tegu on väikeste kärbetega ümberkirjutusega sellest pisikesest rohelisest raamatukesest, mis mul reisil sõbrana kaasas oli ning millesse ma usinalt maha kirjutasin mis aga pähe tuli ja parasjagu meeli erutas. Inimene muutub rännakul pisut...lahtisemaks...st tema olemus ja iseloom ei ole nii kinnistunud kui argirutiinis. Lahe on ennast nüüd tagantjärele analüüsida, kuidas käitusin ja mida tundsin igasugustes uutes situatsioonides, mida see reis mulle kuhjaga pakkus.

Ma ei oska hinnata kui loetav see tekst on inimesele, kes selles rännakus ei osalenud...Kirjutasin ma ta ju ennekõike iseendale mälestuseks. Mõtleks kui lahe on hallipäise memmena see väike roheline märkmik oma muhklike näppude vahele võtta ja mälestustes sellesse Birmasse tagasi minna, mida mina nägin, sest on ju teada tõde, et kahte korda ühte jõkke astuda ei saa. Usun, et Birma puhul kehtib see eriti...

Sildid:

2 Comments:

At 13:27, Blogger Kristjan Kuru said...

Sa loodad ÜHE koogi küpsetamisega pääseda? Naiivitar :p

 
At 19:22, Blogger eve said...

Krt, minu põhiolemusele saadi pihta :P

 

Postita kommentaar

<< Home