esmaspäev, september 25, 2006

Rahva tahe siiski loeb

Viimane nädal läks üsna karmiks kätte. Igasugustele online päevalehtede lugemine lõppes kindla ärritusega Ediku ja Villu huvitavate mõttearenduste tõttu. Enam ei olnudki üksnes marketing the source of all evil. Sellele lisandusi veel seltsimehed Edi ja Villu. Kohe nii vastu hakkas see demagoogia, et tegin kindla otsuse, et mina lähen küll üritusele Ilvespresidendiks, sest et selles asjas on mul väga konkreetne seisukoht ja ma tahan, et minu seisukohaga ka arvestataks. Ediku ja Villu ületasid juba igasuguse piiri oma rahva lolliks pidamisega ning teiste mustamisega ja aimatava psühhoterroriga.

Eriti nõme oli, kui kirjutasin ühele sünnipäeva planeerivale tutvusringkonnale, et ma tahaks laupäeva hommikul Tallinnas tagasi olla Tammsaare pargis toimuva ürituse pärast... Sain ühelt peenemalt daamilt vastuseks õpetuse, et kas ma ikka pole aru saanud, et see kus mina seisan, sellest ei muutu midagi, et kõik on nagunii juba "kõrgemal" ära otsustatud. :( Noh, mina keeldun sellises maailmas elamast, kus mingid ämblikud kabinettide sügavuses niite tõmbavad (parafraas 6 klassi nõuka aja ajaloo õpikust Philipp IV kohta). Ja ma usun, et kui kriitiline mass koos minuga keeldub sellises maailmas elamast, siis sellest täiesti piisab.

Tore oli Tammsaare pargis laule kuulata ja samas oli natuke kurb ka, sest osa eestlasi lehvitasid neid samu sini-must-valgeid, kuid pisut teise ideoloogiaga oma 300 meetrit eemal. Eestlasi on kokku liiga vähe, et sedasi kahes leeris olla...

Hiljem läksime sööma ja kuulasime Marguse mobla kaudu raadiost häälte lugemist. Kui selgus et Ilves võitis, oli nii hea meel - tellisime suisa shampuse ja kisasime. Mul oli hea tunne, et olin järjekordse tõestuse saanud, et "peen daam" eksis. Kui mina ja minu sõbrad ja nende sõbrad ja sugulased ja lapsed ja töökaaslased poleks läinud, poleks hoolinud või arvanud, et keegi meid ei kuula, mis me ikka võimleme, lähme parem maale kartuleid võtma...kui muusikud oleksid äraostetavad... oleks ka tulemus teine olnud.

Sildid:

1 Comments:

At 10:00, Anonymous Anonüümne said...

omapärane särk oli ühel noormelehel:
ma ei tunne kedagi kes tunneks kedagi kes toetab rüütlit
http://foxjunior.pri.ee/gallery/?gallery=2006_09_23_concert&img=img_4608.jpg

Margus

 

Postita kommentaar

<< Home