reede, september 02, 2005

Couchsurfing...

Et kõik ausalt ära rääkida, siis tuleks alustada sellest, et Freiya viskas mulle miski couchsurfing.com lingi ja mina täitsin usinalt seal oma profiili ära ja mõtlesin, et thats it. Vaevalt, et sellest midagi välja areneb. Üldiselt olin ikka üsna üllatunud kui päeva paari pärast kirja sain kahelt sommilt, kes tundsid huvi, kas nad saavad minu juures öö vastu reedet ööbida...et nad lähevad hommikul vara lennuga Amsterdami edasi.
Kiri oli armsalt sõnastatud ja intuitsioon ütles, et see Teppo ja tema Heidi on kenad inimesed ning nendega tahaks kokku saada küll. Seletasin siis neile ära, kuidas minu pesas voodikohtadega lood on. Nemad olid vabalt nõus ka põrandal magama, aga ma paigutasin nad oma voodisse ja ronisin ise madratsi peale. Mõtlen siiralt, et peaks siiski endale diivani muretsema.
Tundsin natuke muret, et äkki ma ei tunne neid ära. Mu telefonil on ju väljamaa numbritele helistamise piirang peal. Seega siis andsin teada, et tulen taeva sinises kilekas, millele on suurte sõbralike tähtedega mu töökoha nimi peale kirjutatud. Nemad jälle vastu, et neid tunneb suurte seljakottide järgi ära. Nii oli ka. :) Nägin kaugelt seljakotte... Kõik toimis ja intuitsioon pidas paika, tegu oli armsate lihtsate ja lahedate tüüpidega. Välja ujus veel miski rändur jaapanlane, kes nende juures Soomes kunagi ööbinud oli. See oli pisut teistmoodi tüüp. Nii kaua teel olnud, et kuidagi friigistunud või nii.
Vaikselt hakkasin ise ka Tallinnat nägema turisti silmadega nagu ma poleks kunagi varem siin linnas olnud. Ehitiste mõõtmed olid kuidagi paigast ära. Linnamüür tundus suur ja Kristiine ristmik tundus uskumatult suur... Kodus ka külmkapp kolises uskumatult kõvasti. Olin pea et ära unustanud, et ta mul sedasi lõugab.
Muidu oli igati postitiivne värk. Mul on endal nii palju rännates vedanud, et mul nii hea meel teistele vastu tulla ja samas uusi ja huvitavaid tuttavaid leida ning põnevaid lugusid kuulda. Nüü ootan juba põnevusega, kes järgmisena minu olematu sohva vastu huvi tunneb.

Sildid: