kolmapäev, november 22, 2006

Pakistani blogi pea-aegu valmis

Tegelikult on nii, et ma olen vahepeal ühte teist blogi pidanud. See on nüüd pea-aegu et valmis. Kirjutasin oma märkmete põhjal Pakistani reisist sinna. Õigemini peaksin ma ütlema Kashmiri reisist. Mulle on viimasel ajal hakanud kohale jõudma, et viibisin enamuse ajast Pakistanis ajaloolise Kashmiri aladel. Kashmiri puhul on aga hoopis küsitav, kellele ta kuulub, sest territoriaalseid nõudmisi esitavad sealsetele aladele nii India, Pakistan kui Hiina.

Vahepeal on selgunud ka, et Lonely Planeti bluelistis on Pakistan kõige raskemini läbitav maa. Ma ei oska seda eriti kommenteerida. Võibolla meil lihtsalt ropult vedas... aga lähemalt Pakistani retkest saab nüüdsest lugeda siit
Kes lugeda ei viitsi, saab pilte vaadata - flikrist. Soovitavalt setide kaupa, siis on pildid rohkem ajalises järjestuses.

Sildid: