esmaspäev, august 20, 2007

xdream 3 - Keila-Joa

Ausalt, laupäeval mingi kell oli mul täiega tunne, et ma ei jaksa ja ei taha ajada xdreami rida logistika ja mehituse osas, et ikka saaks pühapäeval võistlema. Olin juba ise loobunud. Õnneks teine tiimikaaslane ei olnud ja ajas ise kõik asjad joonde. Aitäh!
Nii siis olimegi pühapäeval jälle stardijoonel....koos ratastega seekord ja muutunud koosseisus. Esialgu läks päris sujuvalt mööda põlluvaheteid pundis koos...esimesed suuremad hargnemised toimusid kusagil metsas. Päris karm oli rattaga koos järsust jõekaldast alla ronida ja siis otse mudasesse jõkke ratas kukil astuda ja jõge ületama asuda. Esimesed sammud mudas olid ikka väga vaaruvad....aga...veel raskem oli selle sama rattaga teisest kaldast üles saada. kuidagi hambad risti see ikka õnnestus ka. :P
Rattaosa lõpus ootas maleülesanne... matt 1 käiguga... stiilne. Siis-siis, meie lemmik - kanuu osa. Sellele eelnes oma 1 kilt jooksu, aga minu jalad olid nii tina-tümad pärast ratast seekord, et see jooks läks õige vaevaliselt. Kanuus oli mul üsna väike sõnavara.... põhiliselt karjusin "paremale", seda eriti sõidu alguses. Paat kiskus muudkui ühest kaldaäärest teise ja nii me siis sinka-vonka muudkui tuuritasime ja üritasime teistele paatidele mitte otsa minna...See vähemalt õnnestus. Hiljem vahetasime istumisjärjekorda ja siis läks ka sõit otsemaks ja kiiremaks... kähisesin muudkui üks-üks-üks, et me ühte rütmi saaks... vist aitas ka... See "üks" oligi mu teine sõna. Mingi punkt oli tähistusega "vana paju" ja tõepoolest, kalda ääres oli vana suur paju ning punkt asus selle otsas. Kui mul käed juba aeru hoidmisest nõrkemas olid, saabus lõpuks kanuu lõpp ja me vudisime oma rataste juurde tagasi...kärutasime veel ühe punkti võtta ja siis vahetusalasse... kus ootas järgmine lisaülesanne - tuli u 50 m pealt pall väravasse saada... naistel oli see maa oma poole lühem. Edasi siis jooks... ehk minul kõnd või siis väga hädine jooks. Häbilugu... :S
Esimese punktiga panime tiba mööda, aga siis juba pihta...edasi läks paremini. Saime korra ka läbi Vääna jõe kahlata. Ah kui mõnus oli. Vesi oli puhas ja värskendav. Edasi viisid punktid merekaldale. Mereäärses metsas olid suured magsad mustikad. Ah kus ma neid ampsanud oleksin. Paar tükki ikka noppisin endale jooksu pealt suhu ka. No ja siis tuli juba üsna kiirelt finish ka. :)
6 30 kujunes ajaks. Normaalne... Tore pühapäev oli jälle.