kolmapäev, jaanuar 02, 2008

Head uut aastat!

Uus aasta. :) Ilm on ilus - päike ja selge taevas. Päris hea algus mu meelest. Helge. Selge. Häälestab justkui positiivselt tuleviku osas. Olevikul pole tegelikult midagi viga, päris tore on. Nii et polegi sinna tulevikku eriti kiiret. See aasta jääb vist ilma suurte uusaasta lubadusteta. Ma pole suutnud siiani ühtegi välja mõtelda. Las kulgeb. Vastuvoolu ujuda ma nagunii ei jaksa....voolul pimesi end kanda ka ei julge.
Eelmine aasta andsin küll mitu lubadust. Nendega läks päris hästi. Olen nüüd terve aasta teejooja olnud... Paar tassi kohvi olen siiski teinud, kuid pole tulnud vajadust taas kohvi jooma hakata. Olen aru saanud, et mulle meeldib kohvi aroom, mitte maitse. Usun, et osalt on ka see põhjus, miks ma hommikuti hea meelega Rainile kohvi teen kui ma esimesena ärkan. Mõnus on, kui tuba täidab hõrk kohvi lõhn. Selline hubane ja turvaline. Teine põhjus on kindlasti soov armsale inimesele hommik väikest viisi meeldivamaks teha. Armastust on väikestes detailides sama palju kui suurtes tegudes.

Üks eelmise aasta suur lubadus oli load ära teha ja lõpuks rattad alla saada ja see läks ka täide. Vahel tundub ikka pisut ootamatu roosasid plastkaardi ääri oma rahakotis näha. Küsin siis endalt, kas tõesti võin ka mina nüüd autot juhtida? Autosõit läheb mul ikka pisut lippadi-loppadi ja koos liblikatega kõhus, aga asi paraneb :) Ausõna. Parkimisgeenius olen veel endiselt. Vahest teen mingeid imemanöövreid paari roolikeeramise asemel. Põhimõtteliselt peaks see ka ajaga tulema. Mis veel, paar salasoovi oli mul ka. Üks vist täitus... üks jäi alles. Soovidega peab ettevaatlik olema. Need võivad täituda. Jama selles, et soov ei pruugi üldse mitte nii täituda kui ette kujutuasid, vaid avaneda kui Pandora laegas. Sellepärast on parem võtta Buddhast pisut eeskuju ja mitte millestki kramplikult kinni hoida. Vaatab, mis tuleb :)

Sildid: