laupäev, jaanuar 03, 2009

Sinises taevas sõuavad valged pilvetupsud :P

Saskia saab teisipäeval kahekuuseks. Praegu magab ta akna taga vankris magusat und ja mina muretsen aknast teisel pool toas soojas, et ega tal külm pole, sest ilm on täna päris krõbe - kõrge sinise taeva, päikese ja pilvetupsudega ning oma 6 miinuskraadiga.
Saskia on minu väike tütar, kelle ootamise käigus mul blogi pidamisest enam midagi välja ei tulnud. Mitte midagi ei ületanud nii öelda uudiste künnist minu jaoks... ja rasedusest kirjutada ma ka ei tahtnud. Tundus selline väga isiklik teema, millesse tuli omaette süüvida, palju mõtteid enda jaoks lõpuni mõtelda ning nii mõnigi möödunud sündmus ja inimene enda jaoks ümber hinnata s.h. ka mina ise.
Nüüd hakkan vaikselt maa peale tagasi jõudma ning tundub et ka oma uue ema rolliga harjuma. Äkki on tekkinud aega ka blogi jaoks - ei pea kiiruga infot väikeste beebide kohta otsima või oma meile alla kugistama... Saskia on muidugi minu väike boss praegu ning tema vajadused tulevad kõige pealt, aga sinna juurde on ta siiski maailma armsaim ja nunnum nagu ikka oma laps on... Ja tänu temale pole mul enam mingeid probleeme prioriteetide seadmisega. Kõigepealt tuleb Saskia, siis See, mida on vaja teha ja siis see, mis oleks hea, kui saaks tehtud ja lõpuks, siis kui aega üle jääb, muud asjad...

Loodan, et edaspidi saab mu blogimine jälle hoo sisse ning vahepeal tekkinud lünk saab ka täidetud. Ah ja - HUA kah!

Sildid:

1 Comments:

At 15:47, Blogger tulesäde said...

Oi kui tore, Eve jälle blogib :))

 

Postita kommentaar

<< Home