kolmapäev, jaanuar 28, 2009

Ajakiri Geo

Mul on juba pikka aega olnud kange tahtmine kiita Geo nimelist ajakirja. Teiste ajakirjadega on harva nii, et loen kõik artiklid läbi ja kõik nad on põnevat ja huvitavat informatsiooni täis. Geo selline just ongi. Ilmuma hakkas ta kusagil mais-juunis eelmine aasta ning pärast esimese numbri läbi lugemist ma ta endale ka kohe tellisin. Tegemist on tõlkeajakirjaga... st originaalis ilmub ta mu meelest saksa keeles. Seega ei ole tegemist inglise keelt kõnelevate maade toodanguga.
Olin enne National Geographicu lugeja, kuid see ajakiri vajus kuidagi ära. Heal juhul oli 1-2 artiklit kuus, mis huvi pakkusid ja hästi kirjutatud olid. Tihti oli pealkiri üsna huvitav ja teema intrigeeriv, kuid artikkel ise mitte midagi ütlev... Vahi ainult uhkeid pilte. Nii ma siis jätsingi ta tellimata eelmine aasta ja nagu loodus tühja kohta ei salli, tuli asemele Geo - mis hõlmab endas kirjutisi looduse, ökoloogia, arheoloogia, uute tehnoloogiate, kultuuri ajaloo ja etnoloogia, meditsiini, psühholoogia ja paljudel teistel teemadel sellises huvitavas populaarteaduslikus kirjaviisis. Eesti oma Horisondi ees on minu jaoks tema eeliseks see, et artiklist aru saamiseks ei pea olema vastava ala spetsialist. Mina ütlen ausalt, et tundsin end Horisonti lugedes üsna rumala inimesena, sest et ma lihtsalt ei saanud kirjutisest aru... nüüd on mul siis jõukohane ajakiri :)

Sildid:

1 Comments:

At 21:47, Blogger Triini said...

Minu teada ma tean ka tõlkijat, olin temaga koos Viinis pool aastat :)

 

Postita kommentaar

<< Home