laupäev, mai 28, 2005

Individualist jalgrattal - zäz mi!

Ich bin eine Individualistin, das ist jetzt klar. And I absolutely love myself. Olen nüüd maru sheffi täis. Kimasin täna rattal 100 kilti kopikatega maha and I enjoyed it damn much. Vaid inimesega, kes enamvähem samas tempos on ja muidu ka maailmatunnetust jagab, on koos toredam kui üksi rattaga sõita. Muidu olen jah nii individualist ja ei jaksa eriti kellegagi arvestada. Omas tempos ja oma marsruuti pidi aegajalt tuulega võideldes ning ümbrust jälgides ja omi mõtteid mõeldes on kõige mõnusam. Marcus helistas eile üle hulga aja...um pool aastat??? ja raporteeris, et tal läheb hästi. Mul on hea meel. But do I really care? Ta paistab lõpuks oma kutsumuse leidnud olevat antiigiga kauplemises. Kusjuures sellega annab teenida nii 10 - 20 kordset kasumit. Mitte et ta eriline asjatundja oleks. Sel kutil on lihtsalt kaasasündinud täiuslik ilumeel ja selle abil ta igasugu kola leiabki. Pidavat biedermeieri ja juugend stiilidele spetsialiseerunud olema. Oh..I miss Vienna. Ma arvan, et Marcus on mulle ilmselgelt kõige rohkem õpetanud, kuidas enda eest hoolitseda... Mis teha, ta lihtsalt on hingelt keigar, no ok dandy... Muide, ütles, et talle meeldib naistele õmmeldud riideid kanda - rohkem värvivalikut ja püksid pidid paremini istuma, tagumikust ümber jne... Ja jah, ma mäletan küll, ta proovis ka minu kleiti kord selga...phew...see oli väga välja veninud hiljem. Ei no, vähemalt mitte igav ja tavapärane inimene...kuigi mul on hea meel, et ta enam ennast minu peal ei teosta...

Mis veel? Rand oli vägagi inimtühi. Mulle nii meeldib. Ma oleksin seal võinud igas poosis aeleda ja päevitada. Mina aga närisin oma viinerisaia. Ajan eelmisest nädalavahetusest Karulas nahka - päevitamine vastunäidustatud. Pakri poolsaarel oli mõnus. Tuul surus küll tugeval kombel, aga mina pressisin vastu. Väike kõrvaltee viis kaldale. Seal olid eriti musikaalsed lained. Viskasin lutsu ja ronisin kividel ja laulsin - Jetzt bist du weg...jäi miskipärast kummitama just see lugu. Veidi eemal oli pankrannik kõrgem. Ühes kohas oli paas suurte lahmakatena lahti murdnud. Väga ilus ja metsik nägi välja. Lahe oli seal ronida.

Sildid: