reede, september 30, 2005

Lollakad erakonnad

No tõega...Võta üks ja viska teist. Valimised on tulemas ja seni pole ükski erakond minu silmis millegi mõistlikuga välja ilmunud. Valida pole järjekordselt mitte kedagi. Kurb.
Täna leidsin postkastist valge ümbriku, millele oli valepidi KUTSE peale kleebitud. Lõhnas kangesti valimiste järele. Ümbriku seest vaatasid mulle vastu girillitsa shutikatega täidetud paberid ja lisaks veel Ken-Marti visiitkaart, mis siis oli ainsana eestikeelne. Olen siiamaani jahmunud-nördinud-solvunud. Kas Res Publica on jõudnud ära tundmisele, et eestlaste arvelt nad oma valijaid ei kasvata, et parem kohe minna venelaste peale üle? Kuna visiitkaardi peal oli kenasti meiliaadress ja mina olin sõjakas tujus, siis ma kirjutasin ja avaldasin arvamust, et nad võiksid puid ja minu silmi säästa sellisest saastast.
Sain üllatavalt kiire vastuse. Toon välja eriti kauni lõigu sellest ilmselt vähemalt osalisest standardvastusest:

"Tegemist on kahetsusväärse postitusfirma apsuga, kes on miskipärast saatnud Teile venekeelse kirja. Venekeelne kiri on mõeldud neile, kes soovivad saada informatsiooni selles keeles ja postitusfirma on kinnitanud, et suudab adekvaatselt nii eesti- kui venekeelsetel postkastidel vahet teha. "
Vot. Minu postkast on venekeelne...ma ise ei teadnudki. Dziisas, kuidas saab postkast venekeelne olla???? Vähe sellest, ma eriti ei mäleta, et ma oleksin soovi avaldanud valimisinformatsiooni saada ei eesti-, vene- ega hiina keeles. Lisaks veel see, et mingid iks ja igrek postitöötajad mingeid katalooge elanikkonna postkastide keeleoskuse ja toitumis- ning magamisharjumuste ja kes teab mille kohta veel peavad. Nice.

Sildid:

1 Comments:

At 23:51, Anonymous Anonüümne said...

Ka mina sain oma postkasti ühe ümbriku, mille peal oli kiri "Kutse". Sees oli samuti mingi venekeelne jura ja saatjaks oli keegi Reet(?) Roos. Läks mul tagantkätt vanapaberi hunnikusse. Minul aga ikka on, keda valida. Nimelt on mu ristitütar Isamaaliidu 2. number Õismäel. Teda ma usaldan täielikult. Aga ka mind on see parteide jura täiesti ära tüüdanud. Saaks need valimised ometi mööda!
Ülle

 

Postita kommentaar

<< Home