reede, aprill 28, 2006

Rubriiki Tikud ja bensiin minu poolt...

Ma nüüd võtan poliitiliselt sõna. Savisaar suutis seda jälle. Suutis kõigutada minu stoilist rahu ja pani mõttes tema suunas sajatusi saatma. Vastik inimhingede insener ja masside manipulaator. Öelda teise riigi ametnikule, et Eestis läheb ühtedel hästi nõrgemate arvelt. Rääkida oma riigist ametlikult sitasti. Võtta labidas ja kaevata kraav inimeste vahele. Ühel pool siis need, kel teiste arvelt hästi läheb ja teisel pool nõrgemad, kes selle kohutava ebaõigluse käes kannatavad ja siis Savisaar nagu Jeesus jüngritega neile õiglust toomas. Kusjuures, kummal pool kraavi ta ise on? Ei näe teda eriti nõrgana virelemas. Kõige rohkem käib see ju just keskerakonna kohta - et neil läheb nõrgemate arvelt hästi, sest selge ju on, et nende „nõrgemate” all pidas herr Savipäts just silmas oma ebaõiglase elu käes kannatavad valijaid. Ehk siis tänu sellise rahva olemasolule, kelle huvide eest Savisaar omaarust seisab ja kes teda valivad, tänu sellele ongi ju keskerakond üldse tugev ja olemas. Äärmiselt ebaterve panna üks osa ohvri rolli enesehaletsushaavu lakkuma, et nad veel vähem tegutseksid ja käega vastu rinda tagudes end elule jalgu jäänuteks peaksid. Antud juhul ju pole kurjategijaid, on vaid inimesed, kes ennast ohvritena kujutavad? Absurd? Mina ise tunnen, et mul läheb elus hästi ja ma poleks küll selle peale tulnud, et mul mõne nõrgema arvelt hästi läheb. Kui Eestil üldse millegi arvelt hästi läheb, siis ületundidest tingitud sita tervise, sassiläinud suhete ja sündimata jäänud laste arvelt. Kindlasti aga mitte isakese Edgari eestvedamisel poolmuidu jagatavate korterite arvelt.
Jama on see, et nii nagu ajakirjandus järjekordselt asja serveeris, tunnevad Edgari jüngrid, et nende juhile tehti liiga. See on inetu kokkumäng Savisaare vastu, kes julges tõe välja öelda.
Jee right...

Sildid:

1 Comments:

At 13:40, Anonymous Anonüümne said...

absoluutselt teemaväliselt- lugesin Su Itaalia seiklustest ja mõtlesin küsida, et kas see võõrustaja Firenzes oli isiklik kontakt või saad Sa seda jagada :)

 

Postita kommentaar

<< Home